bra anna !

Kom nyss hem och ska strax laga mat till mig, pappa och Tova. Blir kyckling med curry idag.

Var duktig idag, åt frukost, cyklade till skolan och kom i tid ! Efter skolan sprang jag, Cornelia och Alice runt i stan och letade presenter till Josefin. Tror hon kommer bli glad, men det får vi se på lördag.

Ska som sagt sätta fart med maten nu, efter det ska jag sola med Josefin. Är så skönt när man är lite trött och frusen, känner mig så mycket frächare efteråt och det kan jag allt unna mig just nu. För det är jobbig dag idag med mycket saknad.

en bild jag hann knäppa snabbt i morse,
är väldigt nöjd med min nya sjal som jag köpte på Åhlens för 129 kr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0