before i fall any deeper

Den stillsamma hemma kvällen blev hos Alice. Gick dit tillsammans med Pappa, Lena och Tova, för att de skulle få kolla på studsmattan Alice inte vill ha längre. Tova hade så roligt, hoppade som en liten galning och lekte med Chico. Har en känsla av att hon gärna hälsar på hos Alice igen . . Nu gäller det bara att övertyga pappa om att studsmattan ska hit också, tyckte jag såg hur han veknade lite . .

Jag och Alice söta Chico, här var han fortfarande ganska liten men nu har han vuxit till sig !


Jag sov till halv två idag, förstår inte riktigt varför eftersom jag kom hem strax före ett ? Men jag behövde väl det. Idag måste jag verkligen plugga, både engelska och BF. Och sen tänkte jag att jag ska hinna med och sola också, är ju halva priset månaden ut och jag vill verkligen inte vara helt kritvit när jag kommer till Cypern om en vecka !

Stör mig på att det är så dåligt med bilder här, men det är för att jag inte har en egen digital kamera än, och att Alice inte skickat bilderna från varken Linas fest eller vår mysiga lunch igår. Får nog tjata på henne lite ikväll. Men nu ska jag ta mig upp ur sängen, måste verkligen äta något eftersom jag spydde en massa igår, mjölkallergin -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0