är det för att jag dödat myrorna

Jag undrar verkligen varför jag blir straffad så här, kan det vara för att jag dödat myrorna som tagit sig in i vardagsrummet?


Alla flyg var inställda idag med, men de räknar med att öppna Arlanda i morgon, lördag. Så med lite tur så har de öppnat Landvetter på måndag. Det är så viktigt på alla sätt och vis att vi kommer iväg den här gången!

Dagen hitintills har inte varit speciellt bra, jag sa för bara några veckor sedan att så fort det var fint väder så är jag lycklig. Men inte ens vädret funkar just nu, allt känns bara väldigt tungt, men jag kämpar på. Var duktig på idrotten och ganska så flitig på bf lektionen, så det tänker jag vara nöjd med i alla fall.

Har ingen aning vad jag ska göra ikväll, känner inte för att göra någonting. Så blir nog en film i soffan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0