Ännu en långsam dag

Jag undrar vilken dag jag uppriktigt sagt kommer kunna skriva, fan vilken bra dag jag har haft. För just nu känns det som månader bort, men jag hoppas att jag har fel. Jag hoppas den dagen kommer tidigare än anat.

Har varit ledig idag, låg i sängen till 17.30 och kollade O.C. När jag insåg att klockan närmade sig sex fick jag lite ångestpanik och cyklade bort och tog en cigg med Martina och Olivia, solade även efter det.

Nu är jag hemma igen, och vill bara att tiden ska gå, att dagarna ska gå så det blir söndag. Så jag får komma bort och bara glömma allt för en stund, samla lite kraft att ta tag i allt när jag kommer hem.

Fast innan jag sover ska jag gå ut och bjuda igen min kära granne på ciggen jag fick igår.


Where are you now? Now that i need you . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0