bad anna, bad

Dåligt av mig att inte ha uppdterat bloggen, och kan ju skylla på att jag haft så mycket att göra, eller så kan jag bara vara helt ärlig och säga att jag är både lat och glömsk!

Helgen som var, då blev det club experience, det var mycket roligt och måste tacka Josefin, eller Mini (kärt barn har många namn) för presenterna och tårtan, du är en underbar vän!
 Måste säga att jag tycker det är jättebra att de startat club experience, alltid kul med lite ombyte ifrån de vanliga hemma - festerna. Inte för att de är dåliga eller så, men kul med lite variation och att få dansa lite.
 På lördag öppnar ju noll tre fem med, måste säga att Halmstad börjar komma igång lite, även om det tagit några är fär mycket. Men bättre sent än aldrig, right?



Idag har jag varit med Robin, väldigt ovanligt och orginellt av mig. Vi har bl.a. pluggat, ätit godis och kollat på Idol, och sen får vi inte glömma att Robin piercat sig i läppen, var väldigt skeptisk inför detta men det blev faktiskt riktigt snyggt, och nu tycker tokstollen att jag ska göra detsamma.. Frestande tanke, dock så är tanken på min faders reaktion i sådana fall inte riktigt lika spännande.. ohnej



I morgon är det fredag igen, tiden går undan något så väldigt just nu. Men som sagt, det lättaste skulle nog vara om alla bara insåg att tiden går väldigt fort och anpassa sig därefter! Men tillbaka till att det är fredag, i drott sen BF, i skolan. Slutar 12.10 och efter det blir det plugg med Robin och på kvällen blir det lokal fest. Väldigt lovande fredag måste jag säga.

Godnatt, sov godis!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0