varning, olivia comstad är ute!

Jag är nästan helt övertygad om att jag kommer drömma om blandsaft inatt. Varför? Jo för hela min förmiddag ägnade jag till att tillsammans med Babak och Bekim, blanda och dela ut saft, blanda och dela ut saft, ja ni fattar!

Eftersom jag var så duktig på att stå i det så kallade "safteriet" så fick jag gå hem lite tidigare än de andra två töntarna och då gick jag med Olivia hem till henne, och sen skjutsade hon mig en till stan.. Har aldrig varit så glad som när jag hoppade av hennes sadel och insåg att jag hade överlevt.

I stan blev det efter lite tjat på modern i tröja, en skjorta och en ny bikini. Olivia hittade med kläder så vår tur till stan för riktigt lyckad. Efter det var både hon och jag väldigt hungriga, kan tala om att det är lite jobbigt att vänja sig vid den här frukt och sallads dieten. Men vi gick till netto och köpte en påse med olika nötter som vi gottade oss med på en gräsmatta. Till den gräsmattan kom efter en stund även Nikolina.

Och till alla er som hade oturen att cykla förbi oss under vår piknik, Ursäkta Olivia, jag hoppas att ni inte får men för livet eller trillade av cykeln!





Dagens inköp!


Bikini från h&m

                                                         
 skjorta och tröja från gina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0