Uppdatering och söndagsbal

Skäms en aning nu för har varit riktigt dålig på att uppdatera nu men ska sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt och lägga in lite fina bilder på min bror och Sophie från balen. De var verkligen jättefina båda två och måste säga att min bror såg helnöjd ut när han vandrade längs röda mattan. Är verkligen stolt över honom, har adrig varit helt säker på att han faktiskt skulle gå ut gymnasiet men kolla kolla, nu tar han studenten på fredag min lilla bror, snyft!

Fredag,
Hem efter skolan och då kom Nikki till mig och vi åt lite sen gjorde vi oss iordning. Tog bussen in till stan och mötte upp Cornelia, Olivia och Martina. Efter det gick jag emot tågstationen för att träffa Robin <3 Var med honom och Benjamin under kvällen, men träffade Cornelia mitt hjärta en stund i stan. Sen sov jag, Robin och Kim hos Benjamin.

Lördag,
Vaknade alldeles för tidigt och fick vänta i en timma innan Robin vaknade. På dagen kollade vi film, de beställde pizza och sov. Sedan körde Kim mig hem så jag fick duscha och göra mig i ordning sen på kvällen var vi åter igen hos Benjamin några stycken. Blev en bra kväll om man räknar bort en del spya och lite annat knasigt. Vid typ halv fem på morgonen gick jag och Robin hem till honom och la oss och sov.

Söndag,
Vaknade även denna dag, kan man tänka sig. Fast var sjukt trött för somnade typ fem och vi gick upp elva. Tog det lugnt ett tag hos älsklingen sen gick vi till Benjamin en stund sen tog jag bussen hem. Åt med morfar och mamma och sen cyklade jag och mamma ut till Tylösand för att kolla på Philip och Sophie, fick även se Mickaela och Sabina och alla var så jävla fina, rent ut sagt!


Philp och Sophie var hur fina som helst!





Sabina, med en jättefin röd klänning!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0