Tack Linnea!

Äntligen en ny och fin blogg, och allt tack vare Linnea Bergman, tack så mycket gumman!

Har sedan ett tag tillbaka tänkt att be Linnea fixa till min blogg så att jag kunde börja skriva igen, och idag kom vi till skott. Det första svåra var bara att komma på vad den skulle heta. Testade en massa konstiga alternativ innan Bon Jovis låt, living on a prayer kom upp i mitt huvudet plötsligt. Fråga mig inte varför. Det var ledigt, så det fick det bli!

Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och mamma skriker på mig att jag ska sänka musiken, för hon fattar inte hur jag kan tro att hon vill sitta och titta på tv till ljudet av Roxette, It must have been love. Har mest bråkat med henne hela eftermiddagen så nu ger jag fanimej upp och stängde helt enkelt av ljudet på datorn!
   Har varit jävligt bra väder idag iallafall och det gjorde jag och Nikolina det bästa av så vi la oss och solade på min altan, nu är det bara till att hoppas att vädret håller i sig så jag kan få vara lite brun i min vita klänning nästa fredag!


Jag vill bli brun, brunare, brunast !

 Tänker säga hejdå nu och kolla lite på tv eller något, bäst att börja med ett kort inlägg när mitt huvud ändå är helt tomt idag, fast ändå inte men alla de tankar som snurrar i mitt huvud är mest negativa, och det ska fan ta mig vara en possitiv blogg så, Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Aahw! det var bara kul :D<3

2009-06-01 @ 21:12:09
URL: http://imightliveinanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0