Sommarlov

Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg, det gillar vi inte! NU är det iallafall sommarlov och det har väl inte riktigt sjunkit in ännu. Idag är det tisdag och jag sitter hemma hos Robin, han är inte hemma och jag får inte tag i honom, han skulle på något möte och sa till mig att fortsätta sova. Och med tanke på att vi var hemma framåt fyra igår så självklart somnade jag om.

Det sitter massa barn utanför Obads ytterdörr idag, de är lite mystiska om jag får säga det själv, den ena lilla pojken påstår sig vara "grymt bra kompis med robin" och en av tjejerna tycker att jag ska ge henne saft, en sa att jag var skitsnygg, och en tjatar om att jag ska låta Evelina gå ut. Snacka om att jag blir förvirrad, står där helt nyvaken, det slutar med att jag stänger ytterdörren och går in och sätter mig här..

Det är som sagt sommarlov och idag ska jag bannemej få träffa Cornelia för saknar henne hemskt mycket, om jag bara hade haft min mobil här så jag kunde ringa henne, det hade varit en bra början. Tror att jag ska våga mig ut i trappen igen och fråga lilla Bianca om jag får låna hennes mobil.

Solong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0