Inga svarta tungor här inte!

Måste säga att det inte gick något vidare bra det där med att bloggen skulle vara endast positiv. Men å andra sidan, bloggen handlar om mitt liv så bara postivitet skulle bara bli en stor fet lögn. Och ljuga får man inte, tungan blir svart har jag hört..

Idag valde jag att sova till halv nio, men att sova den där timman extra var inget som hindrade mig från att se ut som att jag inte sovit på en vecka, tur som jag har så har jag två underbara klasskompisar. Kusinerna Bergman som räddade min morgon med en fralla och varm choklad. Det kan faktiskt ha räddat min dag.
   Det var tyvärr inte lika varmt idag men det hindrade inte mig, Cornlia, Olivia, Alice och Josefin från att ligga nere på stranden efter simningen på brottet, blev dock inte någon simning för mig pga min urinvägsinfektion.
   Jag och Olivia låg kvar på stranden länge och måste säga att hon är fantastisk, hon får mig alltid på bättre humör, är så glad för att hon finns!

Kan ju med ta och tala om att jag och Olivia just nu lever på endast, kött frukt och grönsaker! Önska oss lycka till!
Nu får det bli sängen så ska jag se klart filmen jag till sist somnade ifrån inatt. Godnatt på er!




                                                          Tack för allt stöd du ger mig gumman, vi ska klara detta!


Kommentarer
Postat av: Many

aah vad ni är knasiga fruktomaner :D

2009-06-03 @ 07:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0