blandade känslor

Ligger i min säng och insåg precis att detta var den sista måndagen någonsin i klass 9b, och nästa gång det är måndag så har vi sommarlov, väcker både sorgsna och underbart glada känslor!

Riktigt långsam dag i skolan och sedan städning hos morfar, gjorde lite extra fint nu när Ansa - räven kommer och hälsar på inför studenten! 
    Efter det drog jag mig ut till nyhem och snälla Benjamin färgade bort min utväxt. Tack! Efter det gick jag och Robin hem till honom, åt och lite så <3 
   Nu är jag då hemma och jag är så trött så att jag snart svimmar, eftersom att jag av någon konstig anledning tältade med Kim och Robin på skolans fotbollsplan i natt, så kan ni ju tänka er själva hur underbart det ska bli att få sova i sin varma, underbara säng just nu. Även om det känns en aning ensamt..

I morgon blir det tältning i långa sand hos Birgitta med klassen, men innan det så ska jag sova riktigt länge, äta en god frukost och sedan damma och dammsuga huset. Det sist nämnda är ju inte särskilt kul men göras ska det! 

Nu väntar bal och sedan skolavslutningen och sen det bästa av allt, ett långt sommarlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0