the winner takes it all

Då var man hemma efter en mycket spännande Idol kväll med bra sällskap. Erik vann och det vet jag gjorde både Alice och Cornelia väldigt glada. Även jag måste självklart hålla med om att han var väldigt duktig, men det var även Calle. Dock så saknade jag ju Tove som finalist.

Det i alla fall jag glädjer mig åt är att både Calle, Tove, Mariette, och förmodligen flera av idolerna lär få skivkontrakt de också. Nu får vi bara se om det blir som det blivit många gånger innan att det går bättre för de som inte vinner, fast Agnes, som sjöng i kväll är ett bra exempel på motsatsen, för hon vann och henne har det ju gått väldigt bra för, och måste hålla med min mamma om att hon var riktigt bra ikväll, världstjärna tror jag bestämt mamma kallade henne!

Åter till att jag är i min säng, känns kanske inte som världens roligaste att ligga i sängen klockan elva en fredag, men riktigt skönt är det åtminstonde, behöver verkligen sova. I morgon måste jag hinna med en del plugg, träffa min älskling, och vad lördags kvällen bjuder på har jag inte den blekaste om, så det återstår att se.

Godnatt !




Kan skvallra om att både Alice och Cornelia fällde tårar när Erik vann
och drog upp sin flcikvän på scenen och sjöng till henne. Väldigt fint gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0