slut på helg, dags att plugga

Då var det söndag då, och bara elva dagar kvar till Julafton, känns både kul och väldigt, väldigt stressande. Har fortfarande inte köpt en enda julklapp och den enda jag faktiskt har en aning om vad jag ska ge, är Robin. Nu gäller det bara att skramla ihop några slantar med..

Går kvällen blev hemma hos Benjamin, med en herrans massa folk, alldeles FÖR många för min smak, tyckte mest det blev jobbigt mot slutet och därför drog jag och Robin redan vid tolv. Då tog vi oss en promenad hem till mig, och stannade på Aladdin för lite godis och läsk på vägen. Sen låg vi bara och hade det mysigt hela kvällen och kollade på någon asiatisk action film.

Idag har vi då varit på Eurostop, för vi tänkte att det kunde vara kul att ta en titt på årets idoler, så jag Robin, Alice, Kim och Cornelia drog dit, såg vi någonting? Nej inte ett skit, eller jag fick en skymt av Nicklas mössa. Där för gav vi upp och gick istället och tog en lunch på MC Donalds, mycket mysigt dock så gjorde killen i kassan fel ungefär fyra gånger. Stackarn måste varit stressad :/

Nu är klockan snart fyra och idag måste jag verkligen plugga, jag har redovisning på tisdag, och det ska både vara ett skriftligt och muntligt arbete om självaste Angelina Jolie. Har valt henne som min eldsjäl då jag tycker hon är ganska fantastisk som faktiskt använder sin framgång till något bra, att hjälpa barn.
Så nu är det väl bara till att sätta igång, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0