Ny vecka, nya tag

Känner mig äntligen lite mindre stressad och det är underbart. Är nästan helt klar med mitt skriftliga arbete om Angelina och idag i skolan gjorde jag klart och färdigställde min grupps arbete om idrottshallar. Underbart!

Ska börja med att tala om hur mycket jag faktiskt hatar grupparbeten. Visst jag har ganska lätt för att prata och komma överens med folk, men! Jag hatar när arbetet inte blir som jag vill ha det, och när det inte blir så bra som jag vet att det hade blivit om jag hade gjort det själv.
  Som idag, jag satt och oroade mig och stressade för att jag tyckte att min del till arbetet var för kort, men sen när de andra i gruppen skickar sina texter så är de ungefär på hälften så mycket, då blir jag bara så trött. Men det få bli som det blir nu, för jag är nöjd med min del och jag orkar inte ändra på en massa. Vill bara bli klar och sedan gå på lov!

Till något mer positivt
ett - Vi har hela frysen full med lussebullar, mums!
två - snart kommer min älskling hit <3 !
tre - min hund är äntligen nyklippt

Nu ska jag fortsätta pilla lite smått med mina arbeten, sen blir det nog till att bara ta det lugnt en liten stund framför tv:n medan jag väntar på Robin. Sen får man väl hitta på någon mat och laga, och efter det hoppas jag faktiskt på tidig sänggång. Måste vara laddad till i morgon. Två muntliga redovosningar!

So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0