miss you

Sitter i min säng och småfryser, har jätteont i huvudet och känner mig som ett väldigt litet barn. Bara en allmänt dålig och deppig dag helt enkelt, vill helst krypa ner under täcket och sova tills Robin kommer hem igen. Det är så hemskt ensamt utan honom på kvällar och nätter.

Jag har i alla fall gjort en väldigt bra sak idag när jag hade gått upp vid ett så stack jag faktiskt till Nautilus och aktiverade mitt nya gymkort. Kändes jättebra och jag invigde genom att simma 500 meter. Tänkte att om jag kör på för mycket nu i början kommer jag väl inte kunna röra armarna i morgon. Men det kändes toppen, ska fråga mamma om hon kanske vill ta ett spinningpass någon dag med !

Nu ska jag fortsätta att sitta här och vänta på att denna dagen bara ska ta slut. I morgon är det söndag och då kommer brodern min hit, den stora storebrodern                                    
som numera bosatt sig i Haparanda, så det ska bli riktigt kul att se honom igen.
Det var ett tag sedan nu



En ganska så väldigt gammal bild
på Jonathan, men det är nog den
enda jag har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0