LOV !

Äntligen lov, har inte riktigt fattat det ännu men nu är vi faktiskt lediga ett par veckor. Riktigt skönt.
En sak som är tråkig är bara att jag missade julavslutningen i morse, jag började spy och må dåligt i natt så var inte så pigg när Robin försökte väcka mig vid åtta. Lite tråkigt med tanke på att Mariette varit där och allt. men men..

Lite uppdatering kanske,


I Onsdags så var först Robin med mig på sjukan för att göra lite tester och så, efter det så tog vi bussen till Smycka för at prova ut ringmått, sen gick vi hem, åt, kollade lite film och sen hämtade Palle oss och så åkte vi till deras nya hus i Slättåkra. Jätte roligt att få se det och det var hur mycsigt som helst, längtar faktiskt till att de ska flytta nu. Lite lugn och ro borta från stan kan inte skada.




Och här är ringarna, beställda och allt. Skulle ju vara likadana så blev dem här till slut. Men de är väldigt fina tycker vi och det är ju viktigast. Blir på nyårsafton som vi förlovar oss och det känns ju som ett bra datum ! :)




Igår
så var det så gravsättningen för mormor, och efter den så kom Robin hem till mig och vi kollade på en otroligt hemsk film på när familjen var i skottland, jag kan lova att jag var orolig att Robin skulle blir så rädd över hur jag såg ut då att han skulle dumpa mig och springa hem. Men han bara satt och garvade. Usch. Efter det så gick vi i alla fall och köpta kebab tallrik. Sen fick Robin för sig att vi skulle åka ut till Robban och Mona i Marbäck, så då kom hans bror och hans flickvän och hämtade oss. Sen hade vi mysigt en stund hos Robban med Ro bins familj och alla och efter det åkte vi hem till mig igen. Ett himla farande och flygande må jag säga.

Idag har jag inte så stora planer faktiskt. Jag hade tänkt ta mig in till stan för att prova en klänning, men vill gärna ha någon med mig.. Innan det ska jag också ta mig ut i kylan för en promenad med Wilma. Ack jag älskar min hund, men gud så jobbigt det är ibland. OCh ikväll hoppas jag på något roligt, så vi får se.

So long !

Kommentarer
Postat av: linn

Jag är riktigt glad för din och robins skull! Hoppsan, eller snarare vet att ni två kommer ha det helt utmärkt tillsammans! :)

2009-12-18 @ 18:54:45
Postat av: linn

hoppas*

2009-12-18 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0