knäck och juleskinka

Tar äntligen en paus från allt fixandet i köket. Sedan jag kom hem till min mamma för ungefär en timma sedan har jag, gjort knäckbräck, jul - kaka, griljerat skinkan och annat fix och trix. Börjar kännas lite att det är julafton tomorrow nu, för granen här är klädd och det ligger klappar under, plus att det luktar väldigt mycket jul mat!

För ungefär en halvtimma sedan så ringde Robin och berättade att de hade hämtat våra ringer och att hans passade, och att de var jättefina! Känns toppen så nu ska jag om en timma ungefär ta bussen till honom, eller ja till Benjamin eftersom att han är där och spelar bingolotta, sött! Ska bli spännande och hoppas verkligen att den passar perfekt nu, för orkar inte skicka tillbaka och ha mig.

Då ska man väl fortsätta med julfixandet då, hoppas på fina klappar i morgon, men vet redan att jag kommer få pengar av min morfar, för han försa sig innan. Toppen, för då har man pengar till nyår med !



och Elsa, jag saknar dig massor, så tråkigt att vi inte kunde
ses, men God Jul på dig mitt hjärta. Vi ska ses snart, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0