julstressen har börjat

Kan man bli trött av att sova för mycket? För jag har sovit ganska länge och bra i natt men trots det så är jag helt slut, känns som en riktigt seg söndag typ. Som om jag vaknat upp efter någn vild fest eller så.

Sitter som vanligt och kollar runt på lite olika saker som man antningen kan önska sig eller ge bort i julklapp, för jag har inte köpt ett enda litet paket än så länge och det börjar stressa mig en del.

Några andra saker som stressar mig är att jag har ritkigt mycket kvar att göra i skolan innan jag kan gå på jullov,
  • Svenska inlämmning och redovisning om en Eldsjäl, i mitt fall om Angelina Jolie.
  • Engelska inlämmning om American history X
  • Redovisning med min grupp om idrottshallar
Får nog bli en riktig plugg söndag, och julklapparna får fixas så fort lovet börjar. Då ska det nog finnas lite tid över. Men nu ska jag först dammsuga huset, sen gå och handla och panta flaskor, och efter det ska jag göra mig i ordning för ikväll blir det till att kolla Idolfinalen med Alice, Kim, Martina, Cornelia och älskling.


Jag vet i alla fall en sak som tomten kommer komma med till mig i julklapp, och det är denna lilla godingen. Av vad jag läst mig till så ska den vara bra, någon som hört något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0