hej mitt vinterland

Ja, snön ligger där den ligger i alla fall. Tror att alla trodde det skulle bli som vanligt, lite fint första dagen men sedan bara äcklig slask. Men det ligger kvar bannemej. Man hoppas ju på att det kan vara lite vitt och fint på julafton med! Fast en sak som börjar bli lite jobbigt är kylan, kaninte minnas när det senast var så här kallt.

Idag sov jag och Robin till klockan ett, det var underbart. När vi hade gått upp så stack vi in till stan, träffade Benjamin och sen gick vi runt och kollade lite, Robin lämnade tillbaka några saker och jag köpte min nyårs / förlovnings - klänning. Är väldigt nöjd nu, för även om den här var dyrare än den jag tänkte ha först, så är den mycket finare!

Jag sitter just nu och kollar på Shrek 2, riktigt rolig är den faktsikt får jag medge, och inte bara jag som tycker det för jag kom nyss på Martina med att göra samma sak, ui hui

Nu ska jag strax gå upp och städa lite på mitt rum, för min mamma tycker att det ser för jävligt ut, det tycker inte jag. Jag trivs när det är lite stökigt. För även om mamma inte tror på det så har jag faktiskt en viss ordning i min oreda.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0