dan före Dan

Då är det julafton i morgon, känns väldigt overkligt för har inte riktigt fått in julkänslan ännu, men den kommer väl när man vaknar i morgon förhoppningsvis. Jag hade fel om snön iaf, tyåiskt nog så har den nästan smält bort, jävla otur..

Har nu städat huset, och är igång med mitt rum. Efter det ska jag göra mig i ordning och sen stryka lite, man får ju jobba av de lånade julklapps pengarna. Sen hoppas jag att Robin vaknar snart så vi hinner vara lite idag för i morgon har man ju fullt upp med annat.

Igår kom våra ringar, blev jätteglad. Men sen förklarade Robin för mig att man måste betala när man hämtar de på posten, så vi får vänta tills efter jul när vi har tillräckligt med pengar, lite synd. Men den som väntar på något gott..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0