Dan före dan före dopparedan

Då börjar det närma sig, inte så sakta men säkert heller utan i en rasande fart. Det var nyss lördag och nu utan att jag förstår hur så är det tisdag! Alla julklappar är fixade, jag har juldammat och i kväll ska granen kläs på. Och som det ser ut, så får vi en riktigt vit jul, för nu snöar det för fulla muggar igen, yes!

Idag har jag gjort sådant som behövdes och jag började med att väcka Robin så vi kunde dra in till stan och köpa ett par vita hörlurar till honom, efter det å åt jag lite på city kebab. Sen har jag packat, dammat, torkat av alla dörrar och nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka för klockan sex så ska det bli pannkakor som jag själv ska laga till här om en stund.

Igår kom självaste Nikolina till Halmstad, härligt som bara den. Så igår kväll gick jag, hon, Robin och Alex på 2012. Många som sagt att den skulle va dålig, men det tyckte inte vi. Jag tyckte den var riktigt bra, kanske lite overklig här och där men åh andra sidan så känns det ganska overkligt att hela världen skulle kunna gå under, men vem vet?

Nu ska jag fortsätta cama med min lille älskling,

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0