blondering

Idag har jag, med väldigt mycket hjälp utav Cornelia kämpat för att försöka få tillbaka min "vanliga" hårfärg, i alla fall den blonda hårfärg som jag kallar min egen eftersom att det är den jag oftast har. När jag inte får någon konstig släng i huvet och får för mig att färga det mörkt mörkt brunt som i höstas!

Jag började med att åka in till H&M och köpa färg, och det knepiga var att jag int ekunde ta den jag alltid tar som ger ett naturligt resultat utan fick ta en lite strakare för att det skulle ta, resultatet blev absolut ljust, men tyvärr skiftar det en del i oranget och gult tycker jag. Så i morgon blir det en färgning till med min vanliga färg för att få bort skiftningarna. Sen är jag nöjd igen, och förhoppningsvis även Robin. För hans skull jag vill vara fin på nyår ju!

Slänger in en bild på hur det blev i alla fall, och tack Cornelia för hjälpen, du kämpade på bra!

Nu ska jag fortsätta min väntan på att Robin ska komma hem från Slättåkra
så att jag kan ägna hela kvällen till att krama på honom, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0