all min kärlek till dig

Goda nyheter sprids snabbt brukar man ju säga och det stämmer väldigt bra just nu. Ser ut att bli förlovning till jul, och det känns väldigt spännande och överväldigande typ. Men framför allt så är ju otroligt lycklig. Har stor förståelse för att det kan vara svårt för folk att förstå att vi vill göra det här så här tidigt. Men jag kan inte tänka mig någon annan jag hellre skulle göra det med, och Robin är den jag önskar att få dela mitt liv med. Sen kan man bara hoppas! Men bara det att få märka honom med en liten ring så att alla vet att han är min, det kan man inte tacka nej till! ;)


Har kommit hem från skolan och förutom den här stora händelsen, så är jag med så lycklig över att mina två muntliga redovisningar är avklarade. De gick jätte bra med både och min svenska lärare kallade mig till och med, proffsig, då blir man glad!

Nu har jag bara två små saker kvar i engelska, men ser inte ut att bli någon mer lektion innan jul så jag får nog lämna in de efter lovet, då jag även ska göra mitt matteprov, sen när det är klart så blir det praktik i fem veckor och jag vet äntligen vart jag ska hålla hus. Det blir det nya dagiset som ligger vid ljud och bild skolan, så Martina du kan ju räkna med att vi ska hänga på mina raster ;) !

Ska nu fortsätta att bara njuta av att jag faktiskt har allt jag kan önska mig, och ägna resten av denna dagen till att bara slappa och ha det mysigt.

Och Robin älskling om du läser, all min kärlek till dig. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Martina

Anna!! Vi ska så ta ett snack du och jag. Rolig men oväntat överraskning. Önskar er all lycka! Mina föräldrar förlovades ju som 16-årningar och det håller ju fortfarande så ser ingen anledning till att det inte skulle kunna hålla för er!



Kul att du ska praktisera hos mig, klart ska vi träffas så mycket som möjligt då!



Puss på dig plutten! <3

2009-12-15 @ 16:50:15
URL: http://manymart.blogg.se/
Postat av: Sabina

Grattis, vad roligt :D <3

2009-12-16 @ 19:27:15
URL: http://sabbiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0