sova är livets gåva

Klockan är 14.32 och det är lördag. Låter ju helt normalt och så bara det att jag gick upp för 32 minuter sedan, så för mig är det lördag morgon nu. Det var helt underbart att för första gången sedan sommarlovet kunna sova bort hela förmiddagen, fast måste erkänna att jag hade kunnat sova fram tills i kväll..

Igår slutade vi skolan ca, 11.40, då gick jag hem till Robin och kröp ner i hans varma säng och sov i 3 timmar. Efter det var jag väldigt pigg men det var inte Robin, så jag kolla lite sjunde himlen och Kyle XY medan han snarkade på.

När jag kom hem, försent var min pappa rosenrasande. Jag var en halvtimma försenad och det tyckte han var anledning till att jag skulle ha utegångsförbud idag. Ibland undrar jag vad som rör sig i den gubbens huvud? Hur som helst så lugnade han ner sig, vi åt tacos och sen stack jag till Brunnsåker för att träffa Alice, Martina H, och Kim. När de alla hade kommit åkte vi till aladdin köpte lite gott, inom Martina för att hämta filmen och sen landade vi äntligen alla i Alice soffa och Josefin kom också.

Vi kollade på Män som hatar kvinnor. Jag säger bara se den! Bara kolla på den och njut. Fast ni kommer äcklas en massa också, men det är en riktigt bra och hemsk film. Så kolla på den please! Efter ett tag kom Ville också, även om han mest låg i Alice säng och halvsov under filmen.


grym film, men riktigt hemsk.

Jag kom i alla fall hem vid tolv, då var jag sjukt trött och ville bara lägga mig i min säng och läsa. Läser en väldigt bra bok, Nuet är nu. Läs den!

Idag är det som sagt lördag och jag vet inte riktigt vad som händer, men vet att jag ska träffa Cornelia i alla fall.
Nu ska jag lägga mig och läsa, för jag tänker joina Martina och göra ingenting  fram tills kvällsmaten, det är dagens mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0