skäms

Jag vet att jag suger, jag har inte skrivit ett ord i min blogg sen i början av sommarlovet. Kanske berodde på det jag pratade en del om att ha en possitiv blogg, det blev lite svårt  efter mitt senaste blogginlägg. Känner inte för att gå in närmre på det utan tänker istället försöka med en ny, och trevlig omstart.

Gymnasiet har börjat, det är både spännande och läskigt. Läskigt för att det har gått så otroligt fort, gymnasiet har alltid känts så avlägset men nu är jag där. Kan inte låta bli att tänka på hur fort det kommer gå tills att jag står med studentmössan i parken, förhoppningsvis genomlycklig och ganska så full. Sen känns det spännande för att jag av erfarenhet vet hur mucket som kommer hinna hända under de här tre åren och hur mycket som kommer ha förändrats.

Min klass, BF09 är en klass med många olika slags människor. Minst sagt.. Alla är olika det har vi alla fått lära oss men gud vilka orginal det finns! Jag hoppas att jag kanske kan bli nästan lika nöjd med BF09 som med 9B, även om det är väldigt svårt att uppnå en sån sammanhållning och kärlek som vi hade. Men med Alice (Balle) Josefin (Mini) och Cornelia (Conny) så höjs oddsen avsevärt!

Nu ska jag sova för jag ska upp i hyfsad tid i morgon, måste hinna duscha, äta frukost och prata med Robin innan skolan börjar 10.30.

Godnatt !
- jag går i första ring och jag fattar ingenting.. lalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0