kommer inte på en rubrik idag

Idag var jag den tvåtusendefemtiosjuende personen som cyklade över slottsbron i Halmstad om någon undrade, känner alltid för att cykla tillbaka och kolla om det faktiskt ändrats till den tvåtusendefemtioåttonde men då skulle väl folk tro att jag är tokigare än vad jag redan måste antas vara på min röda cykel med löjligt små hjul. Bara för dig morfar säger jag bara..


Idag har jag som ni säkert redan uppfattat cyklat, på en cykel som man kan ha delade meningar om. Hur som helst. Jag cyklade till skolan med Alice, Josefin och Cornelia. Måste säga att jag känner mig så duktig som cyklar till och från skolan varje dag. Här ska det skaffas muskler!

Vi hade endast en lektion idag, med Janet, eller "Djäänet "som man måste säga med korrekt engelskt uttal. Vi gjorde ett tolv sidor långt engelska test. Jag var rätt så nära att ge upp när de sista sidorna kom. Speciellt då det var en engelsk artikel om änglars existens..puh!

Efter skolan hann jag var med ett gäng olika människor, men i huvudsak med Robin, blev bjuden på pizza och det är ju inte helt fel, och Robin vet att du inte är min bloggs största fan dirket, men glöm inte, att mitt i allt trassel ibland är  du min bästa vän och jag finns alltid här för dig!

Min kära vän Martina  Nyström har skaffat sig en blogg, läs den! manymarty.blogg.se


 
Smile like you mean it

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha jag stöd mig såå mycket på den cykelräknar saken, hur jävla onödig är den inte?



Jag cyklade också till skolan idag (a)

2009-08-27 @ 23:20:39
URL: http://manymarty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0