va nöjd

Har insett att idag har det varit en dag som man ska vara nöjd med, absolut helt nöjd. För att få en helt perfekt dag är näst in till omöjligt. Vet inte om det är så för er, men så är det för mig, finns alltid något som går lite snett.  Men insåg i alla fall idag att ibland måste man nog bara helt enkelt vara nöjd. Nöjd med att jag faktiskt har skrattat väldigt mycket idag och nöjd med att jag har fått spendera min dag med personer som gör mig riktigt glad och eftermiddagen med en person som jag älskar så mycket. Därför är jag nöjd och ska tänka på det i framtiden. Att ibland bara måste man vara just det, med livet, med sig själv och med andra. Nöjd.

I morgon så har jag bara en lektion. 10.40 - 12.10. Hoppas att ni blir avundsjuka för det borde ni !

Var nöjd med
Allt som livet ger
Och allt det som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!
Var glad och nöjd
För vet du vad
En björntjänst gör ju ingen glad
Var nöjd med livet som vi lever här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0